luni, 13 iunie 2016

Biblioteca Publică Copăceni - etapa locală a concursului "Vâlcea - colț de rai" 2016

În perioada 10 mai-10 iunie 2016 in Biblioteca Publică Copăceni s-a desfasurat etapa locală a concursului "Vâlcea-colț de rai" 2016.
Câștigătorii acestei etape locale sunt:

-Secțiunea pictură religioasă Locul I - SCÂNTEIOARA 32



-Secțiunea desen: Locul I - AZURIU 138
                              Locul II - CICOARE 427
                              Locul III - MAGNOLIA 61
                              Mențiune - FLUTURE 555
                              Mențiune - PETECEL 617
















-Secțiunea poezie: Locul I - BRIZA 206
                               Locul II - ARAMIS 75


BRIZA 206
Mă tem…
Mă simt atât de singură
Și mă gândesc la tine,
Și-mi este tare greu
Că nu ești lângă mine.

Mă tem atât de tare
De ce se va-ntâmpla
Oare vei fi cu mine
Sau tu mă vei uita?

Mă tem ,de ce vei zice
Atunci când vei afla
Căci eu am fost cu altul
Și n-am fost doar a ta.

Dacă aș fi un înger
Dacă aș fi un înger
Pe tine te-aș veghea,
Dar eu sunt o copilă
Și nu e vina mea.

Dacă aș fi un demon
La tine aș veni,
Dar tu ești fără suflet
Și nu mă poți iubi.

De-aș avea puterea
Să uit că te-am văzut
Aș merge mai departe
Pe acel drum pierdut.

Țara mea
Am avut noroc și soartă
Și mă simt cea mai bogată
Că-s fată de neam român
Și nu de popor străin.

Țara mea mult mi-o iubesc
În ea vreau ca să trăiesc.
De e bine, de e rău,
Cu mine e Dumnezeu.

România plai cu dor
M-ai făcut să am amor,
Să am dragoste de țară
Și de plugul care ară.





ARAMIS 75
Insectele
Greierele-și ia vioara
Ce-o uitase într-o floare
Și începe a cânta
Începând veselia
Și anunță toată țara
Că a sosit primăvara.
Se ivește și-o albină,
Bâzâind din floare-n floare,
Și strigă în gura mare:
Primăvara-i în grădină!

Te iubesc
Când răsare luna, mă trezesc din somn
Mă gândesc la tine și nu pot s-adorm.
Dacă ai ști cât te iubesc
Mi-ai trimite ce-mi doresc:
Scrisul tău pe o hârtie
Și a ta fotografie.

Petale de trandafiri roșii ți-am adus
Te iubesc și țin la tine
Cât de mult te vreau,iubire!
Ca un ceasornic, bate inima mea
Când ești lângă mine.
Simt că iau foc
Și simt fericire.

Deșteaptă-te,copile!
Faceți loc, faceți loc,
Școala e pe primul loc.
Faceți loc, faceți loc,
Vin copii isteți foc.
E un dor de a-nvăța,
Părinții de-ai bucura.
Stați așa, stați așa,
Vine concurența
Dintre ea, dintre ea,
Dintre Andreea și Florina.



Eliza Matei, bibliotecara











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu