marți, 21 februarie 2017

Biblioteca Lalosu - Raport de activitate 2016

    Misiunea Bibliotecii Publice Lalosu este de a servi interesele de informare, studiu, educaţie, lectură şi recreere ale populatiei comunei Lalosu care ii calca pragul, oferind acces liber, gratuit şi nediscriminatoriu la informaţie şi cunoaştere prin bazele de date şi colecţiile bibliotecii. Prin întreaga sa activitate, biblioteca îşi propune satisfacerea într-o măsură cât mai mare a nevoilor pe care utilizatorii le au faţă de un serviciu public din domeniul culturii.
    1. Din punct de vedere al gestiunii:
        - fondul de carte la sfarsitul anului 2016 este de 7806;
        - intrari in cursul anului":0.
    2. Din punct de vedere al biblioteconomiei:
        - utilizatori activi: 267;
        - utilizatori nou inscrisi 34;
        - tranzactii de imprumut individual: 1824;
        - tranzactii de referinte virtuale 3406;
        - actiuni (programe educationale) 2+6 cu 300 de participanti;
    3. Din punct de vedere al relatiei cu utilizatorii:
        - am respectat programul de functionare;
        - am raspuns la toate solicitarile utilizatorilor cu materiale de informare si accesul liber la raft;
        - am pus la dispozitie programul ``Biblionet - Lumea in bilioteca mea`` in mod gratuit;
    4. Din punct de vedere cultural si educativ:
        - am facut expozitii de carte cu ocazia aniversarii sau comemorarii unor scriitori sau personalitati de seama ai literaturii;
        - s-au sarbatorit marile evenimente istorice;
        - prezentarea sarbatorilor traditionale: Ziua Copilului, Mos Nicolae, Craciunul, Anul Nou, Ziua Eroilor (Inaltarea), etc.
        - alte activitati in cadrul saptamanii Scoala Altfel cu elevii de la Scolile Mologesti si Lalosu;
        - am asigurat un climat educational si recreativ pe perioada vacantei prin imprumutul de carti, acces la calculatoare si programul ``Biblionet - Lumea in biblioteca mea``.
     5. Din punct de vedere administrativ-gospodaresc:
        - s-a asigurat ordinea si curatenia in cadrul institutiei;
        - s-a asigurat incalzirea pe timp de iarna.



BIBLIOTECAR: BESNA FLORENTINA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu