marți, 15 mai 2018

Galicea- Ziua Internațională a Familiei

15 Mai- ,, Ziua Internațională a Familiei" a fost proclamată de Adunarea Generală a Organizației Națiunilor Unite în 20 septembrie 1993 și reflectă importanța pe care comunitatea internațională o acordă familiilor.
La propunerea Institutului Român pentru Drepturile Omului, ziua de 15 mai a devenit oficial și Ziua familiei române.
Am desfășurat și noi activitatea ,, Speranța și visul meu pentru familia mea", înmânând fiecărui participant o foaie cu rama de fotografie intitulată ,, Speranța și visul meu pentru familia mea" în care au desenat familia și au descris-o fiecare în grupul prezent la activitate.Am continuat cu călătoria în timp a familiei, prin discutarea momentelor definitorii petrecute în familie de la naștere până în prezent.

Bibliotecar,
Tițu Maria





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu