miercuri, 31 august 2022

Ziua Limbii Române - podul de cărți

 













  Astăzi, 31 august 2022, în cadrul Atelierului de Vară Șotron 2022”, am desfășurat activitate de lectură și am primit în vizită la insula de lectură de la bibliotecă, copiii de la grădiniță, care se pregătesc pentru școală. Împreună, am descoperit autori români și povești românești.

Am citit „Ursul păcălit de vulpe” , de Ion Creangă, și am confecționat coperți de carte pentru povestea citită, coperți pe care le-am folosit ulterior pe post de cort pentru insula de lectură de la bibliotecă.

Copiii au fost împărțiți în două echipe: prima echipă a identificat literele potrivite și a lipit titlul cărții și autorul, iar a doua echipă a desenat ursul și vulpea, realizând astfel ilustrația coperții.

 Am participat la atelierul dedicat bibliotecarilor, Podul de cărți cu Republica Moldova – Biblioteca Națională pentru Copii Ion Creangă (Chișinău), 10 bibliotecari din România și 10 bibliotecari din Republica Moldova, în urma căruia vom primi un pachet cu trei cărți, recomandat de Republica Moldova bibliotecarilor din România. Le vom citi pe insula de lectură de la bibliotecă, și invers, vom trimite un pachet de cărți scrise de autori români din România către bibliotecarii din Moldova.

 

Bibliotecar: Alexandra Bercea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu