joi, 31 august 2017

Galicea- ,, Ziua Limbii Române”



Astăzi 31 august am sărbătorit ,, Ziua Limbii Române” prin participarea unui grup de utilizatori de carte ai bibliotecii. Am citit despre originile limbii române, am recitat poezii patriotice scrise de autori români, am cântat poezia ,, Limba noastră”, versuri de Alexei Mateevici, am citit cugetări despre limba română.
De asemenea am citit despre prințesa Diana, Prințesă de Wales la împlinirea a 20 de ani de la moarte ( 31 august 1997) care a fost prima soție a lui Charles, Prinț de Wales, moștenitorul tronului Regatului Unit. Fiii lor, William, Prinț de Wales și Prințul Henry (Harry), sunt al doilea și al treilea în linia de succesiune la tronul britanic și a celor cincisprezece state supuse Angliei.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu