marți, 12 septembrie 2017

Urgent, ID-uri Skype bibliotecari publici Vâlcea


Dragi colegi bibliotecari publici din Vâlcea,


Pentru buna implementare a programelor pe care le derulăm în parteneriat cu ActiveWatch şi Salvaţi copiii am nevoie urgentă de ID-urile dvs. Skype, să constituim un grup în care să lucrăm în sistem videoconferinţă în cel mai scurt timp posibil.

Prin urmare, vă rog să vă verificaţi funcţionalitatea contului - eventual să vă configuraţi altul, dacă cel pe care l-am dobândit când am parcurs împreună cursurile Biblionet nu mai este valid/ nu mai aveţi coordonatele de acces -, să mă căutaţi pe Skype (atenţie, utilizez pentru aceasta ID-ul valentin.smedescu, foto cu vulturul, nu valentinsmedescu foto cu spatiu alb) şi să-mi trimiteţi cerere de conectare.
Eu nu pot trimite cerere, întrucât nu vă cunosc ID-urile, iar după nume nu vă regăsesc decât pe doi-trei.

Multumesc frumos,
Valentin Smedescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu