vineri, 23 aprilie 2021

La Mulți Ani frumoși și buni! 🙏🤗


Actualizare ora 15.00: scotocind prin cotloanele Internetului am mai găsit pozici vechi, mai ales dintre cele de la micile noastre festivități de absolvire a cursurilor. Sper că acum sunteți toți în aceste imagini-document! 🤗

*** Dragi colegi bibliotecari de bibliotecă publică din județul Vâlcea, astăzi este ziua voastră/ a noastră. Să aveți parte de tot ceea ce vă doriți și e bine pentru dvs./ voi și instituțiile în care lucrați! ❤🙏🤗 La Mulți Ani frumoși și buni tuturor bibliotecarilor din România! - în care să înfăptuim tot ceea ce ne promiseserăm în urmă cu 8-9-10-11-12 ani, când „făcurăm” la Vâlcea fotografiile alăturate (le-am recuperat de pe unde am putut, că „se pierduseră” odată cu site-ul www.bibliotecivalcene.ro, care ne-a fost desființat😓).

Imaginile de atunci sunt la https://www.facebook.com/bibliotecivalcene/posts/4566122430071354

***

Avem și o serie de video-uri de la primul Training Biblionet Valcea (Seria I - 31 august - 4 septembrie 2009). Vă amintiți, l-am organizat și vi l-am predat împreună cu fată extraordinară, Anca Beșchiu ❤🤗 de la EOS Timișoara (a doua din stânga în foto), unde trainerii pentru Vâlcea – Monica Rozvita Cosac, Maria Ciobanu, Dragoș Marinoiu și subsemnatul am fost selectați și instruiți încât să putem învăța ulterior împreună unii de la alții: dvs. (voi) și noi. Filmele sunt la:
https://photos.app.goo.gl/UFD9Ju9dXXTQPf9e9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu