joi, 24 noiembrie 2016

Drăgășani: Vizită de studiu - Programul ”Biblionet” versus Programul ”Novateca”


 În data de 23 noiembrie 2016, Biblioteca Municipală Drăgășani a primit o delegaţie din Republica Moldova formată din 16 persoane, directori de Direcții de Cultură din raioane ale Republicii Moldova și reprezentanţi ai Programului Novateca (omolog Programului „Biblionet - lumea în biblioteca mea”), sosiţi într-o vizită de studiu care s-a  desfăşurat pe parcursul a trei zile în județul Vâlcea.
 Începând cu ora 10.00, invitaţii şi gazdele de la bibliotecă au organizat o sesiune de prezentări şi dezbateri în Sala de lectură, au primit informații despre istoricul bibliotecii, despre modul în care Programul Biblionet este folosit de  utilizatorii bibliotecii. Un alt domeniu de interes a vizat multitudinea de activități derulate la bibliotecă, în amfiteatrul bibliotecii   au vizionat filmulețe și alte imagini de la diverse evenimente culturale, cursuri de limbi străine sau pe diverse domenii, simpozioane, workshop-uri tematice, cenaclu literar-muzical,etc. Oaspeții au fost încântați să vadă și să afle multe lucruri despre modul în care funcționează bibliotecile din țara noastră și în special Programul Biblionet, despre problemele cu care ne confruntăm, am schimbat impresii, adrese de mail și de facebook, am făcut multe fotografii, am primit chiar și o invitație pentru o vizită similară în Republica Moldova. A fost o zi frumoasă în  urma căreia am rămas cu amintiri deosebite și ne-am făcut prieteni cu care vom ține legătura pe plan profesional.
Bibliotecar,
Cristina Prunel-Bărbulescu





























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu