luni, 5 decembrie 2022

Biblioteca Publică Amărăști etapa locală “ Vâlcea – colț de rai“ 2022/ Ediția a XI –a, creațiile calificate pentru Etapa județeană

 Secțiunea Poezie

Premiul I - PMAIX

Ochii tai  

Stralucirea ochilor tai e imbatatoare
Ei sunt inselatori, eu sunt naiva
E de ajuns o singura privire patrunzatoare
Ca sa ma poata tine captiva

Ei sunt puternici, eu ma prabusesc usor
Ei sunt salbatici, eu am multe frici
Dar eu sunt plina de dragoste, ei plini de dor
Poate de asta au ajuns atat de reci

Acei doi ochi sigur au fost raniti candva
De alti doi ochi cum rar au intalnit
Si de aceea au ajuns acum asa
Caci nu au fost iubiti dar au iubit

Dar poate vor tine captivi
Alti doi ochi patrunzatori
Poate chiar ochii mei naivi
Le va trezi din nou fiori.
 

 

De n-ai fi tu  

De n-ai fi tu
De n-ai fi tu sa te visez in noapte,
De n-ai fi tu sa mă trezesti cu soapte,
De n-ai fi tu sa imi trezesti iubirea,
De n-ai fi tu sa imi gonesti dezamagirea
Ce-as face eu de n-ai fi tu?
Cui i-aș mai spune buna dimineața?
Ce-as face eu de n-ai fi tu?
Cine m-ar face mai frumoasa?
De n-ai fi tu, te-as cauta  prin stele
Dar tu exiști și ești așa frumoasa,
Ești vis, ești farmec, ești duioasa,
Ești cum as vrea sa fie a mea mireasa.
Intr-un final ce pot sa spun?
Ca sunt topit, ca sunt nebun?

lubirea ce i-o port e fara margini
Și vreau mai mult, nu doar imagini. 


De-as avea  

De-as avea un chip de zana
Ca sa pot sa te ,,vrajesc"
Sa fim iarasi impreuna
Si din nou sa te iubesc

De-as avea voce frumoasa
As canta viata-ntreaga
As canta iubirea noastra
Lumea-ntreaga s-o-nteleaga

De-as avea puteri..,,o mie"
Si-as putea sa te opresc
Ti-as  da viata-ntreaga tie
Eu decat sa te iubesc

De-as avea ..visele mele
Le-as intinde pe pamant
Ne-am face viata din ele
Numai zambete si cant.


Premiul II - 2012GA

Junior

 

Junior al meu cățel
Frumos și inteligent ești
Tu zi de zi îmi aduci fericire
Și zilele triste mi le faci senine
 
Cu un ochi albastru și cu unul căprui
Tu furi inima oricui
Și ești un pupăcios, măi frate
De lumea toată te place.
 
Și de faci câte- trăsnaie
Vi repede ca să mă pupi
Și la joacă mă inviți
Cum pot eu să te mai cert?
 
Te iubesc măi Popândău
Doar tu ești fratele meu
Și prieteni vom fi mereu
Junior, cățelul meu.

Iarna
 
Iarna iată a venit!
Cu mult spor ne-a cam găsit
Copiii cu săniile pe deal se dau
Iar părinții zăpada de pe mașini jos dau.
 
Iarnă dulce și frumoasă,
Tu multă bucurie ne-ai adus în casă
Noi porcul am tăiat
Și la masă ne-am adunat.
 
Te ador și a-ș cam vrea,
Ca niciodată să nu dispari
Chiar de vara-i ziua mea,
Un anotimp ca tine nu va exista.

Sectiunea Pictura/Desen

Premiul I - PD20





Premiul I - LM5






  Premiul I - ZA






Premiul II - DAV




Premiul II - PMA






Premiul II - GCN





Premiul III - AM3




Premiul III - 2012GA





Mentiune - OBM


Mentiune - TSA




Bibliotecar: Alexandra Bercea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu