vineri, 8 noiembrie 2019

Stroesti-Valcea colt de rai 2019- etapa locala

Poezie
 
Frumoasa mea comuna
 
Stroesti e comuna mea
SI eu o iubesc  asa!
Parca este din povesti,
Cu-ale ei turle bisericesti.
 
Plina de oameni cu respect,
Cu Magura cea vestita,
Cu raurile curgatoare,
Comuna e cea mai tare!
                               O.C.
 
Frumusetea primaverii in satul meu
 
Astazi, draga primavara
Te-asteptam la noi la scoala,
Cu pomii nou infloriti,
Cu mieii zburdand pe afara.
 
Asteptam sa ajunga cucul
Sa-l auzim din nou cantand,
Glasul dulce imbietor
Frumusetea primaverii in sufletul tututror!
                                               O.C.
 
Eroii comunei Stroesti
Astazi este ziua lor
E ziua eroilor,
Inaltarea Domnului,
Mantuirea Omului.
 
Azi noi ii cinstim pe toti
Caci ne-au aparat pe noi,
Acesti Sfinti eroi !
                               O.C.
 
Satul este o comoara
 
In sat toti ne-am adunat,
Ca e primavara,
Si e cald afara,
Ziua sa o serbam, toti ne bucuram.
 
Acesta e sat mare,
Plin de sarbatoare.
Cu oameni frumosi,
Veseli si voiosi.
 
Vara ei muncesc
Iar toamna se mandresc
Cu recolta lor,
Hrana tuturor.
 
Iarna la caldura,
Merge-o prajitura
Si-un cojoc grosut,
Ca este frigut.
                    D.E.
 
Primavara mult iubita
 
Primavara mult iubita,
In sfarsit tu ai sosit!
Copaceii inflorira
Si florile au rasarit.
 
Copilasii fericiti
Au plecat si ei afara,
Cerul este mai senin
Si miroase a primavara!
                               D.E.
Pictura-Desen
 


 
                                                       B.A

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu