marți, 29 decembrie 2020

Vladesti - Concursul "Vâlcea, colț de rai”, etapa locală

   Câștigătorii etapei locale, a Concursului ,, Vâlcea-colț de rai”, ediția a IX- a, faza locală, Vladesti -2020, s-au desemnat.


   Sectiunea DESEN/PICTURA


                                                             Locul I    EVA








Locul  II  DARY





Locul II  GEO







Locul III  MYR







 Sectiunea    - POEZIE 


Locul  I - CATA


Undeva departe


Și-am plecat departe tare 

În alte țări , peste hotare. 

Am auzit vorbe line,

Că acolo e mai bine .


Și-așa spatele mi l-am întors, 

Către ce era frumos , 

Cu lacrimi eu am plecat , 

Știind că am de câștigat.


Și-am câștigat , nu pot să mint 

Dar am și pierdut un pic , 

Fericirea ce era , 

Să mă trezesc in țara mea.


Acum aici, lucrez NON stop 

Dar mi-am și creat un scop , 

Să pot să am ce îmi doresc,

Ca după să călătoresc .


Să mă întorc , acolo la mine , 

Unde mereu a fost cel mai bine .

Să pot sa fac , ce n-am făcut 

Fără să mă împrumut .






Indecis...


Eu sunt Eu, așa cum sunt 

Încăpățânat, pierdut 

Am in față un viitor ,

Și in spate un trecut. 


Ma uit și eu in oglinda ,

Câteodată văd putere, 

Dar mai sunt și zile dure,

Când îmi regăsesc a mea durere.


Am iertat , am ajutat 

Am lăsat și de la mine , 

Știind ca sunt in lume oameni , 

Care ma vor și la bine.


Eu sunt eu , și nu ma schimb 

Nu sunt doar om de fațadă , 

Pentru unii sunt străin , 

Pentru alții o dovada  


Pot sa fac ce îmi doresc , 

Știu și unde vreau să ajung 

Iar greul de pe drum, 

Chiar pe tot , eu mi-l asum.




Bibliotecara- Elena Maria Ciobotea


















  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu