luni, 10 iunie 2019

Pietrari: Ziua Empatiei 2019

Astăzi, la Biblioteca Pietrari, am sărbătorit Ziua Empatiei împreună cu elevii clasei a II-a.
Ce poate însemna sau ce ai putea face de Ziua Empatiei?
Poate însemna în primul rând conştientizare. Poate fi o ocazie să afli mai multe despre ce înseamnă şi ce nu înseamnă empatia, ce este ascultarea empatică şi care sunt barierele ei, să împărtăşeşti poveşti personale în care empatia a avut un rol important, să aduni o mână de oameni în biroul tău sau într-un loc preferat şi să povestiţi despre empatie, să organizezi lecturi private sau publice sau să organizezi poate alte activităţi care să pună în lumină empatia. Pentru că anul acesta este şi Anul Cărţii şi pentru că cititul poate avea o contribuţie majoră la dezvoltarea empatiei, am considerat ca, în orice colţ al României am fi, putem să organizam lecturi publice despre empatie sau care să contribuie la dezvoltarea empatiei.


Intalnirea noastra de astazi, de la Biblioteca Pietrari, a fost o ocazie minunată de a afla din povești ce înseamnă acest cuvânt necunoscut de copii, dar sentiment pe care l-am regăsit fiecare dintre noi atunci când am încercat să "ne punem în pantofii" Elei din povestea "Ela cea fără de cuvinte" scrisă de Victoria Pătrașcu.
Am citit împreună, ne-am umplut inimile cu fapte bune, am învățat că unele cuvinte dor, alte cuvinte...mor, am făcut câteva experimente, asa, ca la orele STIM, am primit diplomele de final de proiect "Ora să ȘTIM " și ne-am jucat cu baloane de săpun, afară, în zâmbete și soare!

Imagini Ziua Empatiei 2019

O zi frumoasa, plina de empatie, va dorim!

Bibliotecar,
Crina Popescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu