vineri, 5 octombrie 2018

5 0ctombrie 2018, Ziua Educației - La mulți ani!

În cadrul proiectului „Ora de educație non-formală” realizat în parteneriat cu Școala Profesională Bistrița și Secția de Artă „Gh.D.Anghel” a Muzeului Județean „Aurelian Sacerdoțeanu” am organizat astăzi, 5 octombrie 2018 - Ziua Educației, o întâlnire cu o parte dintre profesorii implicați în proiect, Ana Maria Peca și Bogdan Miuțoiu, profesori de limba și literatura română și totodată profesori de limba franceză.
Am prezentat copiilor programele de educație financiară BaniiPeNet și BaniIQ.
Am fost plăcut surprinsă de reacția lor. Am construit împreună un dialog din care, spun eu, am avut fiecare de învățat.
Au venit în bibliotecă cincisprezece copii minunați, curioși și nu în ultimul rând interesați de training-urile prezentate.












Eleviii Școlii Profesionale împreună cu profesorii lor au vizitat în continuare Secția de Artă „Gh.D.Anghel” unde se află, pe lângă Colecția „Alexandru Bălintescu”, colecție permanentă, expoziția de afișe cinematografice donate bibliotecii publice de Ioana Istocescu, pensionar, cunoscută de localnici ca Ioana de la film. Puteți vedea în colecție afișele tuturor filmelor care au rulat în sala de spectacol, folosită ca și cinematograf, a Căminului Cultural „Constantin Popian” începând cu anul 1970 până la desființarea acestuia.

Bibliotecar, Mihaela-Silvia Marinescu
Biblioteca Publică „General Nicolae Ciobanu”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu